1.  Müüja on kohustatud ostetud tooted tagasi võtma vaid juhul, kui tootel või toodetel on defekt või puudus ning kui Ostja valitud toote suurus pole sobiv ja Müüjal pole sobivat suurust asemele pakkuda. Odlo tooted on aga nii kvaliteetsed, et defekti ega puudust pole kordagi veel ette tulnud. Kui see peaks aga kunagi juhtuma, siis on Müüja kohustus pakkuda sama asendustoode, selle puudumisel tagastama raha. Teisisõnu puudub Ostjal lepingust taganemise õigus võlaõigusseaduse mõistes ja meie e-pood on nagu tavaline pood – tagastada saab liiga suure või väikse toote või defektiga toote. Oleme täiesti kindlad Odlo kvaliteedis, ega pole pidanud seni pettuma. Kaks tooterühma on sellised, mis võivad vajada eelnevat proovimist: Mütsid/Sallid ning Soe ja alsupesu. Nende puhul võib ostja taganeda ostusoovist ehk lepingust.
  2. Toodete tagastamiseks on aega 14 kalendripäeva. Tagastataval tootel ei tohi olla kandmise jälgi ja peavad olema küljes tootja sildid, nagu ostes. Samad tingimused kehtivad ka toote vahetamisele.
  3. Toote tagasisaatmine (nii tagastamiseks, kui vahetamiseks) toimub läbi SmartPosti pakiautomaadi Ostja kulul. Pakiautomaadi asukohaks on Tallinna Pirita Selver, saajaks Kodupartner OÜ ja tel nr 5244027.
  4. Pretensioone tootele võib esitada kirjalikult kuue kuu jooksul ja iga pretensioon vaadatakse läbi eraldi.