1.  Igast ostust peab jääma alles taasesitamist võimaldav (elektrooniline) tellimus ja vormistus. Telefoni teel müüki ei teostata, aga telefoni teel saab täpsustada toote ja tarne infot enne ostu sooritamist.
  2. Ostja on kohustatud enne ostu sooritamist veenduma soovitud toote või toodete suuruse või suuruste sobivuses kontrollides suurus(t)e mõõtusid valikust “SUURUSTE MÕÕDUD”.
  3. Kui Ostja pole kindel oma suuruses, siis on ta kohustatud enne ostu sooritamist võtma enda mõõdud ning võrdlema tabelis “SUURUSTE MÕÕDUD” toodud suuruste mõõtudega ja alles seejärel sooritama ostu. Kui Ostja pole kindel oma suuruses ka peale mõõtude võtmist, tuleb temal konsulteerida Müüjaga enne ostu sooritamist. Kui ikkagi juhtub, et ostetud toode pole sobivas suuruses, vahetab Müüja selle välja sama toote vastu teises suuruses. Sama toote puudumisel pakub Müüja asendustoote, vaid selle mitte sobivusel tagastab Müüja raha.
  4. Kui peaks juhtuma, et toode on just otsa saanud, aga seda pole veel jõutud kajastada e-poes, siis on toote tarneaeg 5-10 päeva juhul, kui seda toodet on veel kesklaos. Kui toode on otsasaanud ka kesklaost, siis pakub Müüja välja asendustoote või tagastab raha.
  5. Toodet hoitakse SmartPosti pakkeautomaadis seitse päeva. Müüja ei vastuta ostja tootele järgi minemata jätmise eest, ega ostja telefoni ning sideteenuse toimimise eest. Ostu eest tasutud summa ei kuulu tagastamisele ostjale, kui ostja jätab ostetud toodetele pakiautomaati järele minemata.
  6. Müüja on kohustatud ostetud tooted tagasi võtma vaid juhul, kui tootel või toodetel on defekt või puudus ning kui Ostja valitud suurus ei sobi ja Müüjal pole sobivat suurust asemele pakkuda. Odlo tooted on aga nii kvaliteetsed, et defekti ega puudust pole kordagi veel ette tulnud. Kui see peaks aga kunagi juhtuma, siis on Müüja kohustus pakkuda sarnane asendustoode, selle puudumisel või mitte sobimisel tagastama raha. Teisisõnu puudub Ostjal lepingust taganemise õigus võlaõigusseaduse mõistes ja meie e-pood on nagu tavaline pood – tagastada saab liiga suure või väikse toote või defektiga toote. Oleme täiesti kindlad Odlo kvaliteedis, ega pole pidanud seni pettuma. On kaks tooterühma, mis võivad vajada eelnevat proovimist: Mütsid/Sallid ning Soe ja aluspesu. Nende puhul võib ostja taganeda ostusoovist ehk lepingust.
  7. Toodete tagastamiseks on aega 14 kalendripäeva. Tagastataval tootel ei tohi olla kandmise jälgi ja peavad olema küljes tootja sildid, nagu ostes. Samad tingimused kehtivad ka toote vahetamisele.
  8. Toote tagasisaatmine (nii tagastamiseks, kui vahetamiseks) toimub läbi SmartPosti pakiautomaadi Ostja kulul. Pakiautomaadi asukohaks on Tallinna Pirita Selver, saajaks Kodupartner OÜ ja tel nr 5244027.
  9. Pretensioone tootele võib esitada kirjalikult kuue kuu jooksul ja iga pretensioon vaadatakse läbi eraldi.
  10. Müüja jätab endale õiguse muuta müügitingimusi igal ajal sellest ette teatamata.